خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

فقط ۳ روز

خخخخخخخخخخخخخخخدددددددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

 

 

هم خوشحالم هم ناراحت 

 

خوشحالم چون: 

 از ۳ روز دیگه از دست مدرسه راحت میشم 

 

اما ناراحتم به چندین دلیل: 

۱)دیگه نمی تونم دوستامو ببینم 

 

۲)نمی دونم سال دیگه کجا ثبت نام کنم 

 

۳)واسه ستایش کوچولو که هنوز ۲ سالشم نشده و گفتن سرطان خون داره 

 

واسش دعا کنین

امتحان اجتماعی

وااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی 

 

دیشب اونقدر خسته بودم که نرسیدم درسامو بخونم . 

امروز دوستم همه ۱۲ تا درس رو برام توضیح داد اما سر امتحان یه گندی زدم که هر کی پیشم میومد دلم می خواست خفه اش کنم فکر کنم میشم۱۷ یا ۱۶  

 

آخه اجتماعی هم شد درس اااااااااااااااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههه